דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי - מקצוע מבטיח 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2980 פעמים ]

למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי? החברות השולטות היום בעולם הן חברות הפרסום והמדיה הדיגיטלית. הכול נעשה דרך המחשב: מהפלייר הכי פשוט ועד העיתון הכי איכותי - כולם צריכים את המעצב הגרפי, כולל בעלי אתרים, חברות פרטיות, מלכ"רים וגופים מוסדיים.

צריכים מעצב גרפי בכל מקום

אנחנו לא נחדש אם נספר לכם שהעולם הוא כבר לא העולם המסורתי שהורינו מכירים. המקצועות שפעם היו נחשבים למבטיחי עתיד ורוד, מזמן לא עושים את זה. מאוד קשה למצוא היום ביטחון תעסוקתי ארוך טווח, לא משנה אם אתה עו"ד או מהנדס. החברה השתנתה עם הטכנולוגיות החדשות וכך גם הצרכים שלה.

יותר ויותר חברות נאלצות להיכנס לעולם המיתוג והשיווק העצמי. משימה זו לא קלה לארגונים שלא מוכנים ולא מבינים בשימוש בטכנולוגיות. עיצוב גרפי הוא אחד המקצועות החזקים בשוק. חברות פרטיות מחפשות מעצבים גרפיים לתפקידים רבים כגון עיצוב אתר אינטרנט או בניית לוגו. גופים מוסדיים מתחילים להיכנס לעולם המחשבים. אפילו מנהלי המלכ"רים (מוסדות ללא כוונת רווח) יעדיפו עובד עם רקע בעיצוב גרפי.

עיצוב גרפי מבטיח עבודה מספקת

מעבר לביקוש גבוה אחרי סיומם, לימודי עיצוב גרפי הם לימודים כיפיים מאוד למי שאוהב את זה. סטודנטים שבחרו בלימודי עיצוב גרפי מרגישים שהם עושים את מה שטוב להם ולא את מה שאמרו להם שצריך לעשות. הרגשה זו מלווה אותם גם לאחר סיום הלימודים.

אומרים שברגע שאתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה תעשה אותו טוב. עיצוב גרפי הוא מקצוע שלומד רק מי שאוהב אותו. בניגוד למקצועות אחרים שאנשים לומדים מתוך חובה, המעצבים הגרפים הם אנשים שהלכו אחרי הדבר שהכי אהבו. עובדה זאת מורגשת בעבודתם היום יומית ובהרגשה הטובה שהם בדרך כלל משדרים לסביבה.

בוגרי עיצוב גרפי שולטים בתוכנות שונות

על מנת להישאר תחרותי ועדכני, חייב מעצב לדעת לעבוד עם כמה שיותר תוכנות עיצוב. בחירת בית ספר ללימוד עיצוב גרפי היא בחירה חשובה במיוחד. בוגרי לימודי עיצוב גרפי שיצאו מבית ספר טוב, לא יוצאים עם ידע מצומצם אלא שולטים במגוון תוכנות שונות, כשבין הנפוצות ביותר אפשר למצוא את:


    • אילוסטרייטור
    • אין דיזיין
    • פוטושופ

קיימות תוכנות נוספות, אך חשוב שהמעצב - מעבר לידע בתוכנה ספציפית - יקבל כלים כדי להתמודד בעצמו עם תוכנות חדשות שייצאו בעתיד. עיצוב גרפי הוא תחום דינאמי במיוחד. מי שיידע להתמודד עם שינויים טכנולוגים ויסתגל לתוכנות החדשות שיצאו בעתיד, יישאר תמיד רלוונטי.

קידום מבוסס יכולת אישית

אתם בוודאי שמעתם על המושג קריאטיב. בתרגום חופשי לעברית פירוש המילה קריאטיב הוא יצירתי. מעצב גרפי חייב ראש יצירתי. כמה שתחשוב מחוץ לקופסא ותביא רעיונות חדשים, כך סיכוייך לבלוט ולהפוך לאחד המעצבים המבוקשים ביותר יגדלו. זהו תחום שהכל אפשרי בו, על פי היכולות האישיות.

בשונה ממקצועות אחרים, יהיה קל לבוגר לימודי עיצוב גרפי להיכנס לשוק העבודה גם ללא קשרים מיוחדים. לאחר הכניסה לשוק העבודה, הדרך לצמרת הרבה יותר קלה. היתרון של מעצב גרפי הוא חשיפת עבודתו לקהל הרחב.

לא משנה מה הוא יעשה, אלפי אנשים ייחשפו לעבודתו. מי שיהיה טוב, מהר מאוד ימצא את עצמו מקבל הצעות עבודה מפתיעות. אם מדברים על תחומים פתוחים ומפותחים, עיצוב גרפי הוא בהחלט אחד הבולטים ביותר בהקשר זה.

סטודיו 6B - לימודי עיצוב גרפי, לימודי עיצוב פנים, לימודי עיצוב אופנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב